I used to be love drunk, but now I'm hungover.
I love you forever, forever is over
Let's Have Some Fun This BEAT is SICK
OFFICIAL TOKIO HOTEL RADIO

HUMANOID CITY TOUR

Monday, September 14, 2009

RINDU SAMA MEREKA <3






dh lame x jumpe MEREKA.. dh stahun dhh =( rindu sgt sgt sgt =(
ich liebe dich especially yana & iyna..
&& leyha, im, zarith, tra, sha, eka & ramai ramai lagii..
ina(syazlina) dh lost contact.. sengal toll..
ha.. lupe lagi sorang..
Azri Aziz Rahman (AAR) ahyie XD
hrp hrp dpat jumpe MEREKA..
sbb skrg me, myself & I kat Terengganu & MEREKA kat KL.. hurmmm=(




nie plak achikk.. kwn bru.. bru knal tp dh close ngan dea.. same study dlu.. now dea dh berhenti sbb nk study kt tmpt laen @ course laen.. she's not very interested in DMM.. so yeah.. bayangkan tyme msuk kolej 2.. sorang sorang.. tup tup TERkawan dengan dea.. she's very nice ;)
miss you achikk! don't worry.. im not alone anymore.. dlu lepas achik xde punyelahh rase sorang sorang + sunyii.. then close ngan aida, wani, & other DMM's classmate yg sportingg ;) lepas 2 rapat ngan Nonie.. hehe.. sekepala la 2.. me myself & 1 ssh nk dpt kwn.. soo.. paham paham je laa =D


2 comments:

Norazlina said...

HAHA
rndu ko GAK babe!
wei nk tnye cmne nk wat space antara 1 ayt dgn ayt lain
coz aq tkn space die still smbung
konfius aq!

e m i said...

LOL.. cmne 2.. aQ wat oke jee.. ayoyo

Post a Comment

Tokio Hotel

Tokio Hotel

Jacob, Bella & Edward <3

MTV EMA 2009 Best Group Award

Starstruck