I used to be love drunk, but now I'm hungover.
I love you forever, forever is over
Let's Have Some Fun This BEAT is SICK
OFFICIAL TOKIO HOTEL RADIO

HUMANOID CITY TOUR

Thursday, November 5, 2009

Excel, Math & Rain

hehe.. amacam tajuk.. tajuk hentam je la.. hurmm.. arinie ari khamis.. kt Terengganu means esokk dh cuti.. hehe.. best best.. mak ckp esok maybe g kuantan.. yess! shopping! woohoo! XD smlm punye smangat nk siapkan assignment & arinie tanye deaorg btul x.. & study for test Excel dpn tv smbil tgk CSI.. mmg x masuk XD abis CSI 2 try nk study n siapkan all nie.. tup tup TIDO! haha.. bgun 2 me sorang2 kat dpn tv.. pe ag.. x kesah la sorang2 pown.. then p tido atas sofa XD then mak bgun me wat muke selambe.. ahah! tido je.. ayah pown ckp buku sape nie... dea cm nk tergelak.. haha! then bgun 2 siap2 for Kelas Application Software.. kelas pukul 8 lebih.. me trun pkul 8.15.. HUJAN! ayo! bawak payung 4 the first time.. dh la aQ nie mmg pemalas nk bwk payung XD haha! ingatkan dh lambat.. tup tup me sorang2.. sengal! then jumpe cik farah n trus msuk.. then blalalalalala.. kelas math.. lepas 2 msuk lab..
























then [to be continue.........]

0 comments:

Post a Comment

Tokio Hotel

Tokio Hotel

Jacob, Bella & Edward <3

MTV EMA 2009 Best Group Award

Starstruck